22 timmar 38 minuter

min mobil är trasig :( mitt liv är förstört vad ska jag göra utan mobil lixom, tänk när mamma ringer? imorgon drar vi hem mot örebro, vi har gett oss själva ett beting vad vi ska hinna med imorgon så om vi jobbar segt kommer vi hem vid midnatt jobbar vi snabbt är vi hemma till 7 =) så imorgon kommer de rulla på.

jag och johan har lyxat till det med att satsa pengar på handboll även  fast vi lever på 50 kr var i veckan! så kostade vi på oss 160:- spelande. fint som fan! och så var vi och käkade oxfile förut på någe haak! de satt också fint i kistan.

sen när vi ramlar in här på hotellet så blir man direkt skitnödig så när man ska dra på toaletten som är ute i korridoren så är det någon som har pinkat på golvet, men jag tog den brevid så de gick bra sån tur va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0