brukar ni runka grappar?

vi gick i klass 6A, vi slutade för dagen och vi gick hemmåt jag, kristian och brunk men på vägen stannade vi till i ett träd brevid brandstationen i pålsboda det så kallade "brandkårsträt" klättrade upp och snackade skit... sen kommer en skön fråga upp från brunk: brukar ni runka grabbar? jag som aldrig ens hade sett james bond hade inte en aning om vad det var för något, men det fick jag snart reda på för helt plötsligt ryckte han ner brallorna och drog sig ett par drag i snorren!
FINT ELLER HUR FINT! =)

Kommentarer
Postat av: Zanxo

HAHAHAH

2010-01-20 @ 16:05:34
Postat av: nicole

okej... låter bra tror jag?

2010-01-20 @ 17:22:50
URL: http://niickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0