godnatt rimm

när vi kom hem igår och gick å la oss började jag och blom skicka sms till varandra om våra töntiga rimm

emil: hon är hetare trots att hon är fetare! usch

blom: medan hennes hand på staken tar jag slickar baken som hon har

emil: hennes grova vader haver under där ligger jag å skaver

blom: det går och går tills hon smeker fina lår

emil: usch så äcklig hon är när jag i röven plockar bär! så här jag i fettvågorna flyter inget till polarn man skryter!

blom: här ligger jag kåt men evelyn är ej våt

emil: men ibland hon har sina vackra stunder då kanske hon har några fula kunder! god natt


morgonen får jag sms av blom

blom: nu är jag vaken och rimmar naken

emil: fan jag trodde hon var len mellan hennes ben. men nör jag körde henne där nere då fick jag kolla breve, på sängen jag ser där ligger nån mer så henne jag tar och skinkar som far för min unge de var!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0