HAHA de börjar röra på sig

fläsket... (för den som fattar) korven... (nu då?)

nefan om man skulle dra till engla och dra sig ett par kalla och snacka snusk! sen kanske hans ragg kommer över då får väl jag gömma mig i garderoben och filma in lite bloggmatrial!




är det många som brukar googla sig själva?
jag gör det dagligen för att kolla vad jag håller på med, vart jag befinner mig om jag skaffat mig något liv eller om jag fortfarande sitter å googlar mig själv?

typ här får man upp om man säger på Emil Bergsten på youtube och dom ser fan ut att ha de så mkt roligare än mig när jag sitter och skriver in mitt namn på altavista,google,aftonbladet(man vet aldrig om det hänt mig något) eller som här på youtube

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0