klippning och färgning

jag känner ett visst behov av att äta mat, har inte ätit sen igår vid 2 för på kvällen blev de ett pkt nudlar med chips och honugnsvatten fint eller hur fint!

sälen är flyttad till vecka 4. det kommer att bli najZ, ska försöka ta mig i ett par skidor kanske eller en pulka iaf! se hur fan de går... kommer förmodligen bli lite alkohol men det är jag värd för nu har jag varit nykter i 2 veckor snart och nästa helg kommer min lillebror hit på lite LAN och pizzaätande! det ska bli spännande




här i veckan var jag och laddade kontot med mina sparade gamle enkronor och 5or 10or och 50öringar, de blev några siffror på kontot som jag använt till människohandel och droger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0