så jävla roligt att lägga blogginlägg asså så jag gör ett till


för det är jag vääääääärd!

vi har gett linda ett ultimatum för att hon ska åka till london och bo där i 1 år så hon får välja vilken kille hon vill av oss i gänget att ligga med rätt så tjysst avskedspresent om jag får säga de själv! hon får även ta en kille med flickvän, den kille som har tjej har freecard!


JAG

KARL OSCAR

JOHAN SÖDERLUND
(bild fattas men finns på facebook om man googlar lite)
ENGLUND

FRULLE (kvinnan på bilden är kvinnan i fråga som skall välja pojke)

BLOMMAN

VIKTOR HOLMBERG
(bild finnes på facebook)


på brottsplatsen kommer det att finnas matrial för att genomföra ett samlag så som kondom glidmedel massageolja handklovar dildo i olika former och storlekar lösvaginor osv



Kommentarer
Postat av: Linda

HAHA! Var är den så kallade brottsplatsen då? Hemma hos mig eller?

2010-01-04 @ 22:49:58
URL: http://lindanosscire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0