sådan far sådan son!

när vi kom till örebro förut idag då åkte sandra hem till blom och väntade där medans jag skjussade sara till hallsberg, blom åkte iväg med sin mor och far till affären och handlade så sandra vart själv i bloms lägenhet, sen tittade jag över dit en sväng för jag skulle lämna bilen osv... låg vi och kollade lite på tv där, då kommer dom in.. far och son kjellbom.. blom först, "jaha sandra du verkar må bra nu efter du fått lite kuk i dig" , "sängen är invign nu ser jag!" sen reser jag mig upp och går lite då tittar farsgubben kjellbom in "fan du ser inte ut att kunna gå, men det är väl inte för att du åkt skidor! det är väl skavsåren mellan bena!"

dom e inte hemliga om att det ska pökas inte! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0