vi görre okej!

de blir väl bra de här.
igår: linda valde aldrig en kar, vi får väl se om hon ångrar sig senare...

och så sa steffy bara jaha ja hörde att du strula till de med sara på nyår också..
ja de kanske jag gjorde sa jag... ska jag berätta alla B-rudar jag fixar elle? kommer ju låta som en hora då ju =(

och på natten vid så där 2 rycket skulle jag hämta johan från krogen men bilen startade inte och det var skitkallt ute så johan fick gå, fint tror nog fan att de var -30 grader om inte mer, jag förfrös bara svängen mellan bilen och porten =P


vafan gör man idag? ska iaf vänta ett tag på att klockan ska bli kanske 12 - 13 typ då kan jag äta så blir de fint, orkar inte käka nu och äter ja nu måste jag endå äta senare vid 3. då kan jag ju lika gärna äta 1 gång då..



riverside mother fucker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0