formule 1



precis kommit tillbax till hotellet, vi har köpt godis och det är gott tycker jag! NON STOPP i hela käften!

har skickat massa porr sms idag till min fru, men hon tycker inte om när jag skickar snuskiga sms till henne..

sms1
jag ligger naken på golvet de enda som täcker mitt könsorgan är chokladsås!

sms2
du kommer in i gymnastikhallen mitt i salen ligger jag helt näck uppspännd mellan 4 st ribbstolar med stånd, va e din första tanke?

de tredje smset var så fint så de skickade jag till johan också :P




annars då någon som har kissat i duschen?

Kommentarer
Postat av: Annica

Japp jag kissade i duschen idag

Postat av: Annica

Haha neeeej jag kom på att det inte var ditt fel ;) men nu vet jag hur man lägger upp youtubeklipp iaf :D sa lägga upp massa mosh pit videor som Rebb och Roberth retat mig för att jag hållt på me haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0