fint som snus

riktigt gött erre ska ränna ner i tvättrummet och rycka med mig den rena tvätten nu snart hade inga karlsingar kvar för jag var inne på sista reserverna och sandra var också inne på reserverna så ja hade inte kunnat ta hennes troser om mina tog slut heller=/ riktigt skit ere så nu var de dags å tvätta 5 maskiner blev de för den som undrar! har mkt mindre rum nu där nere i gamla lägenheten hade vi ett stort torkrum som man kunde hänga upp alla tisher och lakan men nu finns de en stor torktumlare och ett torkskåp som man får plats med 5 plagg typ så allting åker i torktumlaren!

nu ska jag ge min fru en puss :P <3




man kan inte tro att jag är i vecka 12+6, har knappt vuxit något alls =S ligger just nu på en slarvig vikt på 67kg +/- 1 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0