har jag tid?

helvete va mkt ja har att göra? eller så har jag inte de,?
vi var och kollade tapeter i torsdags men vi hittade inga snygga tyckte vi så vi sa att dom kunde måla vitt istället för de sa dom på kraft måleri att vi kunde välja också, och målarn ringde mig igår och frågade om han kunde komma imorgon (ondag) absolut sa jag, sen ringer en killer från melins med lite arg röst, "de kommer en målare till er imorgon och ni måste välja tapeter! -nemen vi ska måla vitt? -ne de får ni inte ni ska välja tapeter!" okej lugna ner dig jävla retard? blir så trött varför ens vara arg? för alla säger olika inte så lätt för mig att veta att man inte får välja att måla när dom på färghandels säger att man får de?

så har jag beställt klipptid idag på louseH =) har även hjälpt johan.e ´s kropp till västhaga att hämta sin bil =) och så har jag hunnit med att jobba över 1 timme idag också =D

helvete va skönt de e att skriva av sig lite när man är arg!? =D=DDD smalj nu mår jag bra igen :P

Kommentarer
Postat av: Annica

Vem ska du klippa dig hos :D

Postat av: Annica

Min frisör ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0