iordning

nu har jag fixat till tv uttag i sovrummet så nu ligger inte en kabel genom dörren på kvällarna =D så nu kanske ja kan stänga in sandra här så hon blir livrädd... hon tycker inte om att ha stängd dörr och släckta lampor så jag ska överraska henne med släckt och stängda dörrar här någon gång tänkte jag *smajl

jag passade på att sätta ett tv uttag i köket också så jag och mat tina kan koka sås ikapp!

vi var uppe på stan en sväng och kollade in nya åhlenshuset själv tyckte ja inte de var mkt att ha =S vi köpte en bakad potas var iaf :P
vi svängde även in på hemtex där jag hittade snöbollar i ull =D så jag köpte ett paket så har snöpulat sandra här tills hon bad om nåd hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0