quality time

har precis lagt mig till ro, har haft fullt upp hela dagen, jobbat kom hem vid 5 började dirr att dra och hämta kärran som var full med skräp och dra till timmy och lasta på massa mer skräp från hans förråd sen drog vi till tippen och skicka av de helvete (bl.a rullstolen) sen när jag släppt av timmy stallt tillbaka kärran åker jag och letar parkering runt överallt för de e datumparkering på alla gatorna så första parkera sandras bil sen parkera firmabilen på en annan plats, skapligt jobbigt, sen dra till ica handla efter de så skulle jag träffa tony på jobbet för att lämna tillbaka en slagborr ja lånat av honom, och efter de gick jag in till min kära fru och gav henne en puss sen drog igång att fixa lite med tv bänken i en halvtimme fixade till lite luckor på den =)

men nu blir de lugnt en timme här innan man slockar fint i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0