std

jag vet aldrig vad jag ska skriva om i min blogg längre förut hade jag massa skit att skriva även fast jag gjorde mindre på dagarna, har väl slutat brytt mig om livet nu kanske? typ som idag jobbat vart på banken och kollat mina förmögenheter och planerat nytt boende typ sånna grejjer, efter de drog vi till mamma och kollade in en barnvagn till hingsten, den var perfekt så vi tog den! håkan är en jävel i affärer bara han hade svårt att släppa den nu efter 7 år och inte använd på 5 år, men till slut kom vi överenns om ett bra pris så båda vart nöjda 1kr. för vi hade kollat på en likadan vagn på babyproffsen i lördags som vi hade lite funderingar på =)

Kommentarer
Postat av: Annica

Nytt boende? Är inte nya stället bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0