facebook



här sitter jag och skaver mitt på blanka lördagsmorgonen , sandra stack till jobbet för 1 timme sen och jag kan inte somna om på mornarna för att jag är så van att gå upp tidigt, har gjort de sen jag var liten.
när jag och min bror var "små" runt 8 - 10 kanske så fick vi inte kolla på filmer som james bond osv så vi gick alltid upp tidigt på morgonen runt 5 och kollade på dom filmerna =P tyckte att de var asfränt.

om ett par timmar ska jag ge mig iväg för att jobba lite också har lite spotjobb att ordna till i ett uterum, hoppas att de inte är alltför kallt men de tror jag inte, sandra sa att de har regnat inatt så de var 2 plus för 1 timme sen när hon åkte till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0