lördags elektriker

lördags flyttgubbe på 2 platser först hos christer om 1 timme och 11 minuter, sen jobbet klockan 10 sen flytta vid 12 - 13 någon gång när fan ska man hinna grogga?
tur att jag vaknade till liv vid klockan 6 så jag hinner med allting idag =D sandra börja jjobba klockan 6 så hennes klockan ringde vid 5 sen drog hon en frukost och så sen drog hon vid halv 6 där ifrån har jag legat och vridit mig, men ja har endå fått min skönhetssömn för ja somnade typ halv 9 - 9 någon gång igår =S äckligt trött.

ska bli kul att flytta in i nya lägenheten och möblera upp sig med nytt och fräsht! måste köpa lite snyggt blommemang å ha i alla fönster eftersom vi bor på bottenplan, blir väl massa folk som går å tittar in i lägenheten hehe,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0