midsommarafton

just nu är jag hemma fredag den 15 oktober kom hem från christer P wennerlund precis, ja å min fru sandr4 har dragit en 3vlig tacoafton där, kollade på sommar med göran och så kom tessans kompisar över för dom ska iväg på våldtäckskväll, =S

just nu sitter vi (jag tommy och sandra och deras kusin i mobilen med tommy som mottagare) och planerar hur vi ska göra imorgon när vi ska till stockholm... eller dom planerar och jag bloggar och håller med.
tommy och sara deras kusin ska kolla på amanda jensen och jag och sandra ska gå runt på stan och handla kléder på stan och käka finlunch på kvällen =)

blir lyxrestaurant! för att fira att vi är kära <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0