söndagsmorgon

hittade 1 LG-tisha och 2 par kallingar igår när vi handlade, sandra hittade en hel garderob mamma kläder, de var ju kallt som aset när man gick runt där=( höll på att förlora min "manlighet" trodde den var borta=/

börjar alltid vid klockan 7,
vi kom hem runt 12 igår kväll, jag fick köra första biten hem från stockholm alla somnade dirr så jag satt själv ungefär till västerås - köping där någonstanns 1 timme typ =S alltid trevligt men sen fick sandra ta över körningen så ja tog mig en lur och så vaknade ja upp i sängen, =P idag blir de en sväng jobb ett par timmar eller 7 , och sandra kanske ska dra till hasselfors och byta däck på bilen för den som vill läsa om bilar. eller så gör vi de när jag kommer hem från jobbet=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0