butcha för fan

dom har stängt ner mig i källaren, dom slängde in mig i bilen vid 4a tiden och köra iväg mig till borensberg för att sälja min kropp till stora män i dunkel belysning!

fan va vi har hållit på idag att fixa hjälpa med tårtor duka bord vika servetter blogga vara snälla köpa godis äta godis har inte haft en lugn stund =S

har lånat mammas gubbes systemkamera tills imorgon för att få lite tjysta bilder, sandra ville att ja skulle zooma in på hennes mammas tuttar när hon står i kyrkan längst fram och dra en bild där... hon ska tydligen köra med feta pushupen,


Kommentarer
Postat av: Maya

Varför får du låna den och inte jag? :(

2010-09-10 @ 09:23:59
URL: http://thawierdkid.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0