data spelskär

sitter å kollar på datorn här medans sandra håller på att natta barnet som ränner runt här, orkar inte hjälpa till ja har gjort min insatts idag ;) vart ute och gått lekt med barnet på lek och buslandet kollat på datorn medans hon kollat på tvn skrattat när hon pratat osv. fullt upp! så jag väntar bara på att barnet ska somna så sandra kan komma hit så vi kan dra på en film och somna också.


sitter å kollar efter sommarstugor, tänkte att ja skulle köpa mig en nu när ja säljer min lägenhet och börjar hyra, känner att ja måste ha ett projekt,, fast de blir säkert inte så.. kommer säkert inte hitta något bra som jag vill ha eller så är de för mkt att göra, kanske bara drömmer lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0