:>

god morgon världen, tessan tvingade mig säga till RG idag att min fru var med hingt! så nu vet väl snart alla på firman osv, blom skrev till mig på facebook igår så här "kan väl lika gärna skriva här att du ska bli pappa" så alla såg väl de med, så nu är de väl framme överallt att ja ska bli farsgubbe :P de ska bli spännande =) tänkte plocka ut pappa ledigheten samtidigt som ove sundberg så vi kan gå på skansen osv...

har gjort tråkiga grejer på jobbet idag men orkar inte skriva för de tar upp hela sidan och ingen orkar läsa men tråkigt var de!

om 1 timme blir de att fläka iväg med bussen till hasselfors för att käka gratis hos min nya farsgubbe, de e inte bara för att de e gratis mat vi åker dit de e gott också men de e bara ett plus..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha här passas de på att skyllas på mig! Pfff!

2010-09-01 @ 22:32:42
Postat av: T

FIRMAN FÖFAN!

2010-09-01 @ 22:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0