jajja

igår när ja hade bloggat klart precis så la jag ifrån mig min långärmade humörtröja på bordet bakom datorn och la mig ner och kollade på bad boys på tv, sen såg ja att ljusen jag hade tända på bordet flammade till lite extra då hade min tröja tagit eld på bordet =S så jag fick ta mina brandmans skills och slänga ner tröjan på golvet och stampa på den .. sandra kom ut och frågade vafan ja höll på med... men de gick bra iaf =S

kom precis ur duschen nu också de var inte kattskit (drog en vanlig dusch, inte en dusch dusch) idag någon gång ska vi hem och städa iordning i lägenheten för imorgon är de visning, hoppas de blir några st som kommer å kollar, de var några som hade ringt och vart intresserade iaf sa mäklaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0