magen?

de kommer bilder om några dagar annica eller när den börjar växa, de börjar först runt vecka 13:P och vad är de för fel på min växande mage? =(

jaha visning igår, mäklaren sa att de var 30 st olika personer som var här och kollade och dom hade med sig mamma å pappa en del ell kompisar så de minglade runt ca 70 - 80 personer på en halvtimme här på schantzgatan 2c .. får väl se idag vad som ä på gång, var 1 kille som budade direkt efter visningen antingen var han desperat eller så ville han skrämma resten av folket.

snart piper jag iväg till karlstad och jobbar får se hur i helvete de går, men jag tänker inte köra bilen iaf för då går de bara åt helvete, åkte på fortkörningsböter igår för 2400 =S bara för att ja hade lite brottom, så de där med att åka för fort sket sig iaf för ja hann ju inte fram för att dom stoppa mig =(

Kommentarer
Postat av: Andreas kjellbom

HAHAHA BÖTERN va vell i allafall bara en tidsfårga, som du kör!!!!

2010-09-21 @ 18:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0