next time? there will not be a next time!



asså låten e sjukt bra nästan bättre än ett l***... =S LOOK ME IN THE EYEBALL!

ja å min blivande fru bergsten ska snart iväg på bio ska bli mysigt! zmajl. ja har matat vårat barn i magen med tacos i sandras mun och så sa bäbisen att han var törstig så ja dränkte sandra i cola =S

jag känner mig lite som en feeder sandra kunde inte ens gå efter jag gött upp henne här i soffan, fint ja bara fyllde på hela tiden, snart kan hon inte ens komma från soffan ska bli perfekt när jag får bygga om lägenheten till ett stort kök och matsalsplats som hon kan sitta i och käka på dagarna och så får våran lilla "hingst" några fettvalkar att klättra på perfekt slipper jag köpa leksaker... alla tjänar på de ja får ett projekt sandra får sin mat och barnet får sin lekplats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0