ordning och reda bröllop på lörda

pappa bloggen fortsätter .. sitter i källaren undernärd och övergiven hos sandras mamma här hennes mormor och morfar slängde ner mig här förut, hennes morfar sa att ja skulle gå ner för att hämta jordgubbssylten han skulle ha till filen när jag går ner i dörren hör jag hur han stänger och låser dörren efter mig, de e kallt som fan här nere inte fått mat sen ja åt igår hos mamma vid 7 tiden, börjar känna lite ångest över att vi åkte hit tror hennes morfar är en psykopat =S hoppas att dom släpper upp mig snart de blir väl här när klockan närmar sig 1 och dom ska kaffe för ja hittade ett paket här nere som jag försökt käka lite ur så att ja inte ska svälta =/

Kommentarer
Postat av: häääägggg

kan inte riktigt förstå den där texten,



kan du ringa mig o förklara //butcha

2010-09-03 @ 19:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0