unge man där

de e fan inte bara att sälja lägenheten man måste göra rätt för sig också.. :S städat balkongen dragit el till garderoben, fixat diskmaskinsuttag, gjort matta in i sovalkoven (de har bara varit spacklat innan azzå grått), dragit upp halva lägenheten på vinden

men jag är inte bitter

just nu väntar jag på att totte ska ringa när han e klar med bilen (om han blir de) så ska han komma in med super mazdan sen ska jag köra hem honom till odensbacken sen hem igen själv och på vägen tänkte jag dumpa skräp men de orkar jag vel inte =/ och när totte kommer hit tänkte ja låta honom hjälpa mig bära ner en spis..

LIVET LEKER MED STORA BOKSTÄVÄR!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0