biotajm haha

ja frugan å frulle vara på bio igår tittade på due date. snuskigt bra film! vi skulle sett the fuckers egentligen men de fanns inga bra platser så vi drog due date, skäggfarbrorn från baksmällan är ju kingen, så jävla sköna kommentarer hela tiden, var lite rädd att man inte skulle få höra någonting av filmen för de kom in ett gäng fjortispojkar som satt på samma rad som oss och dom brukar ju töntgarva ashögt bara för att vara värst, men de gick skapligt bra iaf. =)



idag vaknade man upp vid 7 sen låg jag kvar ett tag och försökte somna om som vanligt men de går aldrig, sen nyss här försökte jag väcka sandra men hon ville inte så jag gick upp och slängde mig i soffan.

MTV finns inte längre på tv i de analoga nätet :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0