senaste nytt!

måndagsmys, fräst runt i örebro hela dagen på jobbet för att jag har fixat ett nytt däck till våran bil, för igår åkte vi runt halva jorden kändes de som, ikea pålsboda örebro de e nästan iaf :D så på kvällen fick vi punka och fick ställa bilhelvetet vid svampen så idag har jag fixat nytt däck så bilen stod hela dagen på domkraft så när jag komtillbaka till bilen vid 4 så hade den ramlat ner för jag hade glömt att lägga i en växel, fett onajs! men jag fick upp bilen iaf och fick på däcket !

nu snart ska vi dra till hovsta och kolla på radhus =)

Kommentarer
Postat av: Marcus

Tjenare, skulle du kunna maila mig. Hittade ingen mailadress till dig! Du har klistrat in en sak från en grupp på facebook på din blogg och var gång man söker på mitt namn på Google så dyker det upp som en träff. Hade vart hemskt tacksam om du kunde maila mig på [email protected]

2011-01-31 @ 21:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0